Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Штучка Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Штучка Т. В. 
Значення маркетингової діяльності для підприємств агропродовольчого сектору [Електронний ресурс] / Т. В. Штучка // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 17, № 3. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_17(3)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 672.31 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Штучка Т. В. 
Методичні підходи до оцінки маркетингової діяльності підприємств агропродовольчого сектору [Електронний ресурс] / Т. В. Штучка // Економічний аналіз. - 2014. - Т. 18, № 3. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2014_18(3)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 729.258 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Штучка Т. В. 
Організація маркетингової діяльності на агропродовольчих підприємствах [Електронний ресурс] / Т. В. Штучка // Вісник ХНАУ. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 362-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhnau_ekon_2016_1_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського